30 Mart 2013 Cumartesi

MEYVELİ PASTA 2



BU PASTANIN YAPILIŞI SİTEDEKİ
http://yesilmutfakonlugu.blogspot.com/2013/03/meyveli-pasta.html ADRESİNDEN BULANILIRSINIZ AMA TARIFI TEKRAR VERİYORUM
PANDİSPANYA İÇİN;
malzemeler:

4 Adet Yumurta,
4 Türk Kahvesi Fincanı Toz Şeker,
4 Türk Kahvesi Fincanı Un,
1 kahve fincanı süt
2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağı,
3 Yemek Kaşığı Kaynar Su,
1 Paket Kabartma Tozu,
1 Paket Vanilya.


Yapılışı;
1.Yumurta aklarını Cam bir kasede kremşanti kıvamına gelinceye kadar çırpın. Şekerin yarısını ekleyin ve şeker eriyinceye kadar çırpın.
2.Ayrı bir kasede yumurta sarılarını, kalan şeker ve kaynar su ile şeker eriyinceye kadar yaklaşık 6-7 dakika çırpın. Şeker eriyince yağı sütü ekleyin ve çok az çırpın.
3.Toz malzemeleri birlikte eleyin, yumurta akları ve sarıları ile birleştirerek çok az daha çırpın. (bu aşamada mikser yerine çırpma teli yada tahta kaşık kullanırsanız daha iyi olur)
4.Yağlanmış tepsiye döküp 175 derecede 40-45 dakika pişirin
yapılışı:
pandispanyayı soğuduktan sonra ikiye kesip arasına pasta kreması yapıp dökün.arzu ettiğiniz meyveleri dilimleyip koyun ben muz ve çilek kullandım
2 paket krem şanti
2 yemek kaşığı pastacı kreması(pastacı kreması bulamassanız kremşantiyi yaparken sütü yada suyu bıraz az koyun ki daha katı olsun)
yenilebilir boncuk
ben kremşantiyİ sıkma torbasına koyup şekil verdim yanlarınıda şeker hamuruyla susledım 
afiyet olsun

Hiç yorum yok: